Κυριακή 26 Οκτωβρίου 2014

AgaTha eT LeS LecTuReS iLLiMiTeeS (1981)

Plot: Δύο χαρακτήρες, δύο φωνές που ακούγονται να μιλούν για τον έρωτα και τη ζωή με τις εικόνες της θάλασσας σε πρώτο ρόλο.

Dir / Marguerite Duras
Act / Bulle Ogier, Yann Andrea


"Ήσουν πραγματικά αθώα,
και τόσο νέα ακόμη,
με μηδενική γνώση του μεγέθους της γλυκύτητας σου και της δύναμης του κορμιού σου.
Ήσουν όμορφη, το έλεγαν όλοι
και διάβαζες Μπαλζάκ.
Ήσουν η πιο λαμπερή παρουσία στην ακτή.
Κι όμως γνώριζες τόσα λίγα για αυτή σου την λάμψη όσα μπορεί να καταλάβει ένα παιδί για την τρέλα του.
Ναι, ο καιρός είναι εξαιρετικά απαλός αν αναλογιστούμε ότι έρχεται ο χειμώνας και ακόμη πως ο έρωτας μας ετοιμάζεται να επιβιβαστεί για να ταξιδέψει.
Ένα ταξίδι τόσο επίπονο που μπορεί να τον σκοτώσει"
(Brahms - Waltz in A-flat Major op. 39 No.15)

Η φωνή της Agatha:
"...Σου ζήτησα να παίξεις εσύ στο πιάνο το Waltz του Brahms.
Ξεκίνησες να παίζεις.
Ήμουν μέσα σε ένα μεγάλο ατελιέ κοιτάζοντας το ποτάμι, ακούγοντας τα δάχτυλα σου να δημιουργούν αυτή τη μουσική, την οποία τα δάχτυλα μου, εγώ, δεν θα μπορούσα ποτέ να παίξω.
Κοίταζα τον εαυτό μου στον καθρέπτη  ακούγοντας τον αδελφό μου να παίζει για εμένα.
Μόνοι στον κόσμο.
Κι έτσι απέθεσα σε αυτόν όλη τη μουσική...για πάντα.
Έπιασα τον εαυτό μου να συναρπάζεται στην ευτυχία πως του έμοιαζα όπως συνέβαινε με τις ζωές μας κι όπως ακριβώς με εκείνο το ποτάμι που συνέχιζε να ρέει. 
Μαζί εκεί στον καθρέπτη...."

4.1/5.0

PieRRot Le Fou


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου